onsdag 10 december 2008

Go 49ers!

Jag har möblerat om lite i lill-busans rum. Flyttat runt möbler och städat förbaskat noga. Lillan är supersnorig och inte alls kry vilket (tydligen?) innebär att hon också är ovanligt lugn; Hon satt tyst och lekte med dammsugaren medan jag flyttade möbler till jag var alldeles slut av utmattning. Den där föbaskat fina farfarsfåtöljen hon har är ju så ruskigt tung! Puh! Känner mig ovanligt effektiv... Tänkte fortsätta vika lite tvätt och plocka undan så vi kan julstäda ordentligt imorgonbitti då M också är ledig, ni vet torka golven och damma och sådant där tråkigt.

Tog mig en liten bloggpaus nu medan L ligger bredvid och håller hårt i sin San Fransisco 49ers football. Hennes absoluta älskling. Musprinsess-gosedjuret och virkade clownen kan slänga sig i väggen just nu; Hon trotsar allt för att nå till sin älskade amerikanska football som vi vann i USA åt henne då hon låg i magen...

Inga kommentarer: